DELEGA EN EXPERTS I ORGANITZA EL BON FUNCIONAMENT DEL TEU ENTORN IT
Kit Digital
TIC Consulting és agent digitalitzador de les següents categories del Kit Digital.
Com és
Kit Digital
Comença a digitalitzar la teva empresa amb el programa Kit Digital gràcies als fons europeus Next Generation EU dins del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència. Continua baixant per a saber més.
A qui va dirigit el programa?
Les ajudes estaran distribuïdes entre tres grans segmentacions per grandària d’empresa en funció del seu nombre d’empleats:
Petites empreses d’entre 10 i menys de 50 empleats:
– Fins a 12.000€ del bo digital
Petites empreses o Microempreses d’entre 3 i menys de 10 empleats:
– Fins a 6.000€ del bo digital
Petites empreses o Microempreses d’entre 1 i menys de 3 empleats i persones en situació d’autoocupació:
– Fins a 2.000€ del bo digital
Com accedir i sol·licitar el bo digital?
- Registra’t en www.acelerapyme.es i completa el test d’autodiagnòstic. D’aquesta manera, sabrem quin nivell de digitalització té la teva empresa per a poder ajudar-te millor i recomanar-te serveis ajustats a les teves necessitats.
- Consulta el catàleg de solucions digitals, on podràs triar una o diverses de les quals ofereixen els agents digitalitzadors. Les que millor s’adaptin a les necessitats del teu negoci.
- Sol·licita l’ajuda Kit Digital en la seu electrònica de Red.es (sede.red.gob.es). Completa tots els passos del formulari.
- Accedeix al catàleg d’agents digitalitzadors i decideix amb qui vols desenvolupar la teva solució digital.
- Posa’t en contacte amb els agents digitalitzadors, subscriu l’acord de prestació de solucions digitals i comença el teu canvi digital.
Categories i Solucions
BI i analítica
Fins a 8.000€
Explotació de dades per millorar la presa de decisions, amb integració de bases de dades, emmagatzematge mínim de 1 GB a 5 GB segons el segment, creació de panells visuals personalitzats i exportació de dades a imatges i Excel.
Gestió de processos
Fins a 18.000€
Digitalitza i automatitza processos del teu negoci, com comptabilitat, facturació, projectes, inventari, compres, recursos humans i logística. Ofereix integració amb altres plataformes, actualitzacions, escalabilitat i compliment normatiu, permetent incorporar nous mòduls individuals.