DELEGA EN EXPERTS I ORGANITZA EL BON FUNCIONAMENT DEL TEU ENTORN IT

Kit Digital

TIC Consulting és agent digitalitzador de les següents categories del Kit Digital.

Com és

Kit Digital

Comença a digitalitzar la teva empresa amb el programa Kit Digital gràcies als fons europeus Next Generation EU dins del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència. Continua baixant per a saber més.

A qui va dirigit el programa?

Les ajudes estaran distribuïdes entre tres grans segmentacions per grandària d’empresa en funció del seu nombre d’empleats:

Petites empreses d’entre 10 i menys de 50 empleats:

– Fins a 12.000€ del bo digital

Petites empreses o Microempreses d’entre 3 i menys de 10 empleats:

– Fins a 6.000€ del bo digital

Petites empreses o Microempreses d’entre 1 i menys de 3 empleats i persones en situació d’autoocupació:

– Fins a 2.000€ del bo digital

Com accedir i sol·licitar el bo digital?

  • Registra’t en www.acelerapyme.es i completa el test d’autodiagnòstic. D’aquesta manera, sabrem quin nivell de digitalització té la teva empresa per a poder ajudar-te millor i recomanar-te serveis ajustats a les teves necessitats.
  • Consulta el catàleg de solucions digitals, on podràs triar una o diverses de les quals ofereixen els agents digitalitzadors. Les que millor s’adaptin a les necessitats del teu negoci.
  • Sol·licita l’ajuda Kit Digital en la seu electrònica de Red.es (sede.red.gob.es). Completa tots els passos del formulari.
  • Accedeix al catàleg d’agents digitalitzadors i decideix amb qui vols desenvolupar la teva solució digital.
  • Posa’t en contacte amb els agents digitalitzadors, subscriu l’acord de prestació de solucions digitals i comença el teu canvi digital.

Categories i Solucions

BI i analítica

Fins a 8.000€

Explotació de dades per millorar la presa de decisions, amb integració de bases de dades, emmagatzematge mínim de 1 GB a 5 GB segons el segment, creació de panells visuals personalitzats i exportació de dades a imatges i Excel.

n

Gestió de processos

Fins a 18.000€

Digitalitza i automatitza processos del teu negoci, com comptabilitat, facturació, projectes, inventari, compres, recursos humans i logística. Ofereix integració amb altres plataformes, actualitzacions, escalabilitat i compliment normatiu, permetent incorporar nous mòduls individuals.

Contacta’ns

6 + 14 =